Bel ons
Menu Sluit

Tip of klacht melden

Bent u ontevreden? Dan vinden wij het belangrijk dat u dit met ons bespreekt. Bent u ontevreden over één van onze medewerkers? Laat het ons dan weten. Als wij weten dat u ergens mee zit, kunnen wij samen naar een oplossing zoeken. Uw klacht wordt onderzocht en eventueel samen met u besproken. Zo kunnen wij ervan leren en onze zorg verbeteren.

U kunt uw klacht op twee manieren melden: telefonisch of schriftelijk. Wilt u uw klacht telefonisch melden? Maak dan een afspraak met uw huisarts. Geef bij de assistente aan dat het om een klacht gaat. Dan plannen wij extra tijd in om goed naar u te luisteren. Wilt u uw klacht liever opschrijven? Gebruik dan ons klachtenformulier. Dit kunt u ophalen bij de balie of te downloaden.

Zodra wij uw hebben ontvangen, gaan wij ermee aan de slag. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Soms volgt er een gesprek met de medewerker waar het over gaat, of overleggen we met derden. Daarna kijken we wat we voor u kunnen doen en voeren we de gewenste acties uit. We hopen uw klacht hiermee naar tevredenheid af te handelen.

Bent u toch niet tevreden? Dan kunt u terecht bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Ook moeilijke klachten leggen wij aan deze persoon voor.

Onze praktijk is aangesloten bij het klachtenloket van DOKh. U wordt in contact gebracht met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris luistert naar u, geeft advies en helpt u tijdens het hele proces. Samen met de klachtenfunctionaris zoekt u naar een oplossing. Daarna is er meestal een gesprek met u, de medewerker en de klachtenfunctionaris.

Is uw klacht ook daarna nog niet naar wens opgelost? Dan kunt u terecht bij een onafhankelijke geschillencommissie. Deze commissie helpt bij het oplossen van conflicten tussen zorgverleners en patiënten. Meer informatie over de geschillencommissie is hier te vinden.

Bezoek- en postadres
Stichting DOKh Robijnstraat 6 1812 RB ALKMAAR

Contactgegevens
T 072 – 527 91 00 (Secretariaat)
T 072 – 520 83 25 (Geschillen en klachtenregeling)
E secretariaat@dokh.nl
E klachtenengeschillen@dokh.nl

Het secretariaat van DOKH is op werkdagen bereikbaar van 08.30 tot 16.30 uur op het bovenstaande telefoonnummer.


Contact
Afspraak maken